Kultur & Freizeit

Kodaline – Love Will Set You Free mit Songtext

Love Will Set You Free von Kodaline ist ein Song über die befreiende Kraft der Liebe, die die Einsamkeit vergessen macht.

Kodaline – Love Will Set You Free – Songtext auf Englisch

I’m sure you’re probably busy getting on with your new life
So far away from, So far away from

When everything we used to say was wrong is now alright
Where has the time gone, Where has the time gone

If you’re ever feeling lonely, If you’re ever feeling down
You should know you’re not the only one ‘cause I feel it with you now

When the world is on your shoulders and you’re falling to your knees, Oh please

You know love will set you free

I took a long and lonely walk up to an empty house
That’s where I’ve come from, Where have you come from

The more I live, the more I know, I’ve got to live without
This ain’t no sad song, Life has to go on

If you’re ever feeling lonely, If you’re ever feeling down
You should know you’re not the only one ‘cause I feel it with you now
When the world is on your shoulders and you’re falling to your knees, Oh please

You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Ooh
You know love will set you free
Love will set you free
Ooh
Love will set you free

Ooh -oh -oh ooh

If you’re ever feeling lonely, If you’re ever feeling down
You should know you’re not the only one ‘cause I feel it with you now
When the world is on your shoulders and you’re falling to your knees, Oh please
You know love will set you free

Love will set you free.

Songwriter Kodaline Love Will Set You Free: Jason Matthew Boland / John McDaid / Mark Daniel Prendergast / Stephen Joseph Garrigan / Vincent Thomas May

Hier finden Sie weitere Songs von Kodaline.

Über den Autor

Paul Leahy

Paul Leahy

Irland ist für mich meine Heimat, meine Familie, meine Wurzeln, ein Großteil meiner Identität und Seele. Das Land, in dem ich und meine Vorfahren geboren und aufgewachsen sind. Somit das Land, dessen Kultur und Natur tief in mir verwurzelt sind und für mich eine unerschöpfliche Quelle für Kraft, Inspiration und Kreativität bedeuten.
Wie so viele Iren, die im Ausland leben, lernte auch ich mit der Entfernung und somit anderen Perspektive, das Land ganz besonders zu schätzen und zu lieben.
Ich schätze mich sehr glücklich, mit gruene-Insel.de und den wunderbaren Menschen, die hier mitwirken, Botschafter dieses einzigartigen Landes sein zu dürfen.

Kommentar hinterlassen