Zum Inhalt wechseln

Foto

Weitere Jobangebote Dublin-cork-shannon

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Tom-Turnbeutel

Tom-Turnbeutel

Newbie

• Members
  • PIP
  • 7 Beiträge:

Geschrieben 08 Oktober 2010 - 07:38

Ich will Euch ja wirklich nicht belästigen, bekomme aber gerade eben weitere Angebote rein. Diesmal aber von einer Agency die mich gebeten hat mögliche deutsche Bewerber eben auf deutsch zu kontakten.

Und nochmal , ich bin in keiner solchen Firma angestellt. Ihr könnt mich ja gern in Swords bei Hertz besuchen :)

Also auch hier bei Interesse CV an mich ( Emailadresse wird bei Anfrage bekannt gegeben) und dann stell ich Euch den Kontakt her.

LG Marcel

Customer Service: We are currently looking to fill German customer service positions in Cork, Dublin and Shannon. If you have 1 year + customer service experience we would have positions available that would pay between €19,000 to €23,500 with excellent benefits.

Inside sales: We are currently recruiting for all levels of Inside sales people for Clients in Dublin & Cork. These roles carry excellent basic salaries ranging from €28,000 to €39,000 with On target earnings of up to €65,000. The positions also carry excellent benefit packages and career prospects.

Technical support - We currently have positions available in Dublin, Cork & Shannon for German Technical support agents, These roles will suit someone who is looking for a career in I.T and who either have 1year + experience in technical support or a relevant qualification.